I will miss you

Idag blev det en häst mindre i stallet. Det är coco som har åkt hem.

Kommer vara tomt utan henne i stallet, har haft henne i cirka 5 månader. Hon är en häst med en enorm personlighet och man kan inte annat än tycka om henne. Alltid lika glad, gnäggar när man kommer ner till stallet på morgonen och är helt underbar i all hantering.

Skogslotten var vår sista tävling tillsammans och om jag jämför känslan från den rundan med en utav våra första rundor tillsammans så är det stor skillnad.

Är glad och tacksam över att jag fick rida och tävla henne den här tiden. Nu ska hon säljas (kom och köp!) och jag hoppas att hon kommer till någon som kommer tycka om henne lika mycket som jag gör!

Fina nöten, kommer sakna dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback