vilddjur

Tror att coco har fått lite vårkänslor eller något i den stilen för idag var hon vild på tävlingen!
Trots att jag red fram henne ordentligt och länge så bockade hon omkring där inne på banan och var rädd för blommor och liknande.
Coco va stark och lite hög på livet tror jag så hon körde.. Rev de två sista hindrena, hon fick lite bråttom där på slutet av banan. Jag gjorde även årets tabbe och glömde banan, vad jag minns så har jag aldrig i mitt 18 åriga liv glömt banan tidigare, förstår inte hur jag lyckades, pinsamt... Men efter lite volter, lite skritt, klapp på halsen osvosv så kom jag på att det ju va ett hinder till, aa jo men lyckad runda minst sagt.
 
Va iallafall en hel del som va positivt med rundan innan kaoset på slutet uppstod och vi har båda två utvecklats den senaste tiden. Nästa helg glömmer jag inte banan och coco har tappat vårkänslorna - kanon!
 
 
lite urklipp från filmen, sööööööt häst
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback