hästar, hästar

Att hästar och rida är det bästa jag vet, känner nog de flesta till som känner mig. Jag har aldrig haft några problem med att gå ner till stallet och rida mina två hästar (har oftast haft två att rida dagligen) oavsett väder. Men två hästar har varit alldeles lagom!

Men nu efter studenten så vet jag inte vad som har hänt, antagligen så har en stor klump i magen försvunnit, som alltid funnits där med allt plugg som ska hinnas med och prioriteras innan prov och sådant.

Nu har jag sån ridabstinens, skulle vilja ha ett par hästar till att rida varje dag. Nu har jag ju tyvärr bara baggis att rida.. Igår kväll när vi kom hem från hoppträningen hade jag mer än gärna haft några hästar till att rida där på kvällen.

Satte mig än en gång på kvällen och kollade hästannonser och hemsidor utan att hitta något som uppfyller mina "krav". Bland annat hoppstam, 5-7 år, 165-175cm, framåt och med mycket hopp. Jo hittade en, då var det ett fuxsto och alltså ingen idé att visa mamma som aldrig tänker köpa ett fuxsto..

Jag hatar att leta efter hästar och hatar att provrida hästar. Så kan någon bara skicka hit en häst som är fin, tack.

 

vill hitta en till baggis<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback