det va inte igår

Hej på er! Nu var det länge sedan jag skrev ett inlägg här och en hel del har hänt sen sist. 
 
Jag har haft en helt galen studentvecka och en oförglömlig studentdag, ren lycka!
Men efter en vecka med festande, skrikande och alldeles för några timmar sömn började det med att jag tappade rösten och sedan åkte på världens förkylning som fortfarande är kvar, en vecka senare..
 
En anledning till att förkylningen vägrar att försvinna skulle kunna vara att jag har ignorerat den och hållt igång som vanligt.
I måndags var jag och provred en häst, som dessutom var väldigt trevlig men kräver mycket jobb!
I tisdags gjorde baggis hennes kanske bästa hoppträning någonsin, hon är fin den där hästen :))
 
Och imorgon är det midsommarafton och då ska jag bjuda ett gäng tjejer på middag här hemma. Så nu måste jag bli frisk!
 
Ett par bilder från studenten får avsluta inlägget, kan fortfarande inte förstå att JAG har tagit studenten, kommer sakna bästa klassen så himla mycket också, ja studenten är inte bara rolig.. 
 

Kommentarer
Postat av: erki

love u babe

2013-06-23 @ 18:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback