stand up and fight for yourself

Hej på er, har snart gått första veckan utav sista terminen i trean. Kan inte med ord beskriva hus skönt det känns att gå sista terminen!
Förutom att gå i skolan en jävla massa timmar så har hästarna motionerats varje dag, pappa är bäst och har skotat ridbanan för någon vecka sedan så den har varit perfekt att rida i!
 
I tisdags var det första hoppträningen för Baggis sedan hennes vintervila och hon var bokstavligen hemsk att rida mellan hindrena men hoppade som aldrig förr. Så nu blir det mycket markarbete för den där damen, så att hon kommer ner på jorden och blir lite ridbar iallafall :)
 
Nu har jag precis haft idrott och gjort ett beep test, lika jobbigt som vanligt innan man är färdig. Men det gick överförväntan så jag är nöjd :)
Två lektioner kvar idag innan jag tar helg och åker in till stan med Linda!
 
Hoppas att ni får en lika bra fredag som mig, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback