Hemma igen

Hej på er! Nu har jag kommit hem igen och ligger i min söta säng och ska sova snart, är nämligen jag som har morgonfodringen och ska släppa ut hästarna imorgon.

När jag kom hem gick jag iallafall direkt ner till stallet och borstade och myste med hästarna, antar att dom har saknat mig, Elin har iallafall visat sin gulliga sida och ridit och tagit hand om dom varje dag när jag varit borta!

Har haft fyra grymma dagar hemma hos Erika, vi har ridit och kollat på gossip girl, det är typ det enda vi gjort haha.. Förutom att fira nyår med några kompisar till Erika, som var trevligt :)
Kunde inte ha fått en bättre start på det nya året, va ju hos min älskling liksom!


Kommentarer
Postat av: tjockrumpor är sexiga

And i love you. <3
Vill även informera att Rayban var kung idag när jag red honom! Så nån
Jävla nytta måste du ha gjort !!!!! :D :D så a du får komma hit och trimma honom igen snart. Du glömde skriva att du ridit hnm..
Puss

2013-01-03 @ 19:22:49
Postat av: tjockrumpor är sexiga

And i love you. <3
Vill även informera att Rayban var kung idag när jag red honom! Så nån
Jävla nytta måste du ha gjort !!!!! :D :D så a du får komma hit och trimma honom igen snart. Du glömde skriva att du ridit hnm..
Puss

2013-01-03 @ 19:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback