fem om mig

* Jag är helt beroende utav min mobil, skulle få det jobbigt utan den en dag, det skulle nog inte gå.

* Jag tycker det är roligt att träffa nya människor och är inte speciellt blyg eller svår att prata med.

* Jag har väldigt lätt för att skratta, sämst humor, skrattar seriöst åt allt typ.
 
* Jag bryr mig inte speciellt mycket om vad andra tycker om mig, jag är den jag är och det är inget som jag tänker ändra på.
 
*  "stand up and fight for yourself cause you can be damn sure no one else will do it for you." En mening med ord som stämmer, ett utav de bästa citaten enligt mig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lindis

humor och en babblande käft är allt som krävs för att uppnå kraven som min vän och det är ju precis vad du gör! :))) puzzzzzz

Svar: puss bästi <3
Hanna Gustafsson

2013-01-13 @ 08:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback