lång tävlingsdag

Åkte hemifrån vid halv 8 igår och kom hem vid halv 10. Lätt att fördriva 14 timmar med tävling med en liten häst, haha..
 
Hade först planerat att bara hoppa en 1.20m men när martingalen bestämde sig för att lossna mellan frambenen på baggis efter femte hindret var det bara att räcka upp handen och utgå. jflskajakalkayrfhnsjia, vad arg jag var.. Såklart att hon kändes fin också när något sånt händer, typiskt!
 
Så efteranmälde mig till en 1.20m som gick sist på dagen, efter en lagklass. Många timmars väntan men baggis visade att det var värt dom där timmarna på läktaren! Blev väldigt glad när vi gick i mål och var felfria, har haft så mycket rundor med något nedslag i nu under de senaste tävlingarna, skönt när alla bommar ligger kvar och när det dessutom räckte till en andra placering :D
Tycker att baggis hoppade fint och jag höll mig till min plan, en bra runda helt enkelt.
 
Laddar upp film på yt nu, men det går ju som vanligt segt.. Ett utklipp från filmen sålänge, pusspuss
 

Kommentarer
Postat av: erika felicia maria bergqvist

Väldigt fin häst du rider på. Man ser att hon har kapacitet för att gå 130. Jag vet dock inte om du har det, din rumpa är lite stor..

MEN DET VAR FUCKING PERFEKTION, PERFEKTION.

Svar: Lille b är bäääääst!! nej vet, därför jag sitter och äter chips nu - det bantar rumpan har jag hört!Du är perfektion gullet
Hanna Gustafsson

2013-04-15 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback