don't get too close

Hej på er! Eftersom det är lov innebär det av någon anledning att dagarna går så mycket fortare och det enda jag hinner med är att vara i stallet, sova och äta ungefär. Förstår inte hur dagarna kan gå så fort eller hur jag kan vara så seg i stallet. Har ju bara två hästar att rida men med hela stallet att mocka och fixa, en liten söt fölunge att pyssla med och så vidare tar det sin lilla tid. Intalar mig själv att det är för att jag är så noggrann i allt jag gör ;)
 
Har plockat fram lite hinder till ridbanan också så veckans ridpass har bjudit på lite lydnadshoppning och olika övningar med bommar, kul när man kan komma igång och trimma lite ordentligt igen efter vinterns värdelösa underlag överallt.
 
Idag har jag även klippt nallebjörnen baggis så nu är hon fin inför helgens tävling. Hon är verkligen så sjukt snäll att klippa, står helt still när jag klipper ben, står lös när jag klipper huvud. Hon är en riktig klippa i stallet den där hästen.
 
baggis på prisutdelning i 1.20 i kalmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback