this horse is amazing

Jag är nog den mest aktiva bloggaren, vet att ni håller med :)
Den här helgen har gått i ett, i lördags var det, som jag skrev tävling med elin. Vilket tog nästan hela dagen, men det var roligt då hon skötte sig vilket resulterade i en femte placering bland annat!
På kvällen åkte jag till bästavän och hade filmmys, sov även hos henne :)
 
Idag har jag varit i stallet hela dagen, mockat och fixat stallet samt smörjt all utrustning! Och dagens även helgens höjdpunkt - hoppat baggis på ridbanan, hon hoppade väldigt fint idag vilket är super roligt!
 
Elin var snäll och filmade lite, klippte ut ett par bilder. Sämst kvalite (iphone suger..) men bättre med dåliga bilder än inga alls, inte rätt? ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback