tävlingsplanering

Jag tycker att det är så roligt och motiverande att kolla och anmäla till tävlingar men när det knappt finns några tävlingar i närheten med bra klasser och underlag i ridhusen så blir det tråkigare.. Har gjort upp en planering för de resterande tävlingar baggis ska hoppa i år, 5 tävlingar till innan tävlingsuppehållet (från december till februari).
 
På söndag är hon anmäld en 110cm på hemmaklubben (Västervik), jag har dock inte fått tag i någon som kan köra mig än då varken mamma eller pappa har möjlighet till det. Men det löser sig under veckan, hoppas jag!
Linköping den 4 November, 110cm
Jönköping den 11 November, 110cm och debut 120cm
Södertörn den 24-25 November, 110cm, 120cm, 120cm
Grevagården christmas show den 6-9 December, vet inte klasser än.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback