söndag

Har en hel del att göra idag och så är det söndag, vilket innebär en hel skolvecka framför sig med två prov!
 
Väntar på att frukosten ska bli färdig, efter det är det stallet som gäller i ett par timmar, ska rida markarbete på baggis med lite bomövningar, mocka och städa sadelkammaren, den ser förjävlig ut!
I eftermiddag ska jag hinna med att övningsköra, städa mitt rum (fattar inte hur det kan bli så stökigt hela tiden..) och läsa min engelskabok, har prov på den på torsdag och 300 sidor kvar att läsa, käääääääämpa hanna.
 
Hoppas att ni får en bra dag så hörs vi senare, nu ska jag sätta fart!
 
En bild på fille från våran näst sista tävling tillsammans får sätta färg på inlägget, bara för att han är så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback