people change, memories don't

Veckan rullar på, dagarna går så fort när man hela tiden har något att göra.
Alla veckodagar ser ungefär likadana ut, släppa ut hästarna på morgonen sen skola och därefter stallet på kvällen, rida och mocka och sen senare på kvällen plugg. Bloggen får då komma lite i andra hand!
Men idag har vi studiedag och då är det genast lugnare, hade kemi prov igår också (svårtsvårtochsvårt va det) så den här veckan har vi inget mer prov i skolan! Men matte E och jag går inte riktigt hand i hand så jag behöver lägga ner lite tid på matten och även börja plugga till ett religion prov som vi har i början på nästa vecka. Hatar ämnet  religion så det blir kul..
 
Nu ska jag dock ta på mig regnkläderna (för det regnar ju självklart, v a r j e dag.) sen ska jag göra iordning min lilla häst och rida en längre runda i skogen med mycket galopparbete så att hon får upp flåset lite.
 
Vi hörs senare :)
 
miss u

Kommentarer
Postat av: Klara

Vem sålde du Alcasar till? :)

Svar: En 15 årig tjej, Inez heter hon! :)
Hanna Gustafsson

2012-10-04 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback