Last night

Bara för att jag är en så flitig bloggare så ska jag blogga nu :)
Dagen har bestått av bakishäng med min fina vän, sen på eftermiddagen va vi så duktiga och räknade matte. Ja ni läser rätt, snacka om drömelever..

Kvällen har jag spenderat i stallet, en timme på baggis rygg på ridbanan med olika bomövningar, hon va rätt fin faktiskt! Och sen de vanliga mockningen, kvällsfodring, mys med lilla fölis osv..

Nu ska jag sova. Avslutar inlägget med ett par bilder, bara för att jag kan, från gårdagens kväll/natt som bjöd på förfest hos Linda och sen utgång!

I love u


Kommentarer
Postat av: Linda

haha fräääschii! love!!

2012-10-09 @ 18:18:25
URL: http://linday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback