intressant fakta tjohooo

det är måndag (hatar måndagar)
vädret suger
jag har as ont i magen
baggis hade sin vilodag idag så jag har inte gjort något roligt alls
vi har prov på torsdag och jag hatar litteratur historia
våran kattunge är jätte jobbig (hennes smeknamn är kattjävel, säger väll det mesta om den?)
brukar ha sovmorgon på tisdagar men nej inte den här veckan, kul___
jag är trött och vill sova
men måste läsa ut en engelska bok, har läst 30 av 300 sidor, kill me please.
 
ska duscha nu och sen lägga mig i sängen och läsa några rader menar SIDOR.
pusshej
 

Kommentarer
Postat av: Linda

FINASTE BILDEN på allra finaste bästa vän, big loveeee <3

2012-10-15 @ 21:16:21
URL: http://linday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback