~And the world's gonna know your name~

Fredagkvällen tillbringar jag i soffan framför tvn med godisskålen bredvid mig, skönt med en lugn kväll efter en vecka med fullfart!
Under dagen har jag varit i skolan och sedan i stallet. Hade tänkt att Baggis skulle ha sin vilodag i dag men när jag kom ner till stallet och hade mockat alla boxar och släppt in hästarna kunde jag inte låta bli att rida :D Tog en runda i skogen, klättrade upp och ner för klätterbacken ett par gånger också.
 
Imorgon ska Elin (min lillasyster) tävla, så jag ska följa med och hjälpa henne :) då passar det bättre att baggis vilar, tävlingar brukar kunna dra ut på tiden ganska bra!
 
Har borstat och lyft hovarna på lilla bell idag också, hon är så snäll och gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback