Soffan är min vän

Min dag har spenderats i soffan, kollat på film, online resultat från olika tävlingar, bla ponny sm som avgörs nu i helgen! Det mest krävande jag har gjort är att ge hästarna eftermiddagshö och det blev jag helt slut av att göra, haha.. Igår mådde jag inte så bra men idag är det sämre, tror att jag har halsflus så om det inte är bättre på måndag (vilket jag verkligen hoppas att det är) så blir det vårdcentralen.

Eftersom att jag inte kan prestera till 100% och agera som jag annars gör känns det inte rätt mot baggis att åka och tävla. Sen så var hon vild igår och idag har jag inte kunnat rida henne, ännu en anledning till att hoppa över den där tävlingen. Även om jag så gärna vill tävla, var länge sen nu och det är ju så roligt. Så vill jag inte åka till en tävling utan att ge baggis rätt förutsättningar innan och inne på banan!

Nu ska jag väll fortsätta att ligga på soffan och göra ingenting, hoppas att ni har en bättre dag och ett fortsatt roligare lov än mig!

Fina Fille får sätta färg på inlägget! Han och Elin passar super bra ihop, nästa helg ska dom tävlingsdebutera, så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback