Livet rullar på

Hej på er! Har varit en fullspäckad dag både idag och i fredags.
Elin är iväg och tävlar med ponnysarna idag och då har jag varit snäll, hjälpt henne med fix inför tävlingen igår kväll och även imorse innan dom åkte iväg. Resten av dagen har jag och baggis umgåtts idag, haha sant faktiskt.. Först en timme ridning i skogen, sen lite slagsmål när hon skulle in i spolspiltan, hon har lite idéer för sig den där damen.. Sen badades hon och därefter har jag klippt henne! Hann klippa färdigt kroppen innan klippmaskinen sluta klippa.. Så huvudet och benen är kvar, tur att jag tog hela kroppen först och inte en sida i taget! Efter det har hon fått knoppar och jag har tvättat och smörjt utrustningen samt packat inför morgondagens tävling.

Snacka om heldag i stallet, och jag har bara EN häst, haha tar ju lika lång tid som att ha två hästar fattar inte vad jag gör för fel..

Sen ikväll har jag varit hemma hos farmor, middag med släkten, vilket var trevligt!
Nu har jag precis kvällsfodrat hästarna och ska ta fram tävlingskläderna innan det blir dejt med sängen.
Klockan är ställd på 04.15, TÄVLA ÄR KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback