high on life

Hej på er! Började denna fredag med att springa ett par kilometer klockan sju på morgonen, inte mitt smartaste val. Att kliva upp från sängen och springa direkt är inte att rekommendera.
Slutade skolan vid två, åkte in till stan direkt och mötte mamma innan vi åkte vidare för att jag skulle rida och hoppa en ny häst och det gick riktigt bra! Berättar mer när allt är helt klart, men förhoppningsvis står den hemma i stallet inom några veckor!
Just nu är jag hemma hos bästi, ska sova här inatt. Nu ska vi fortsätta att packa och ladda inför imorgon, då vi intar stockholm (vilket ni inte borde ha missat, haha?), med godis och musik på hög volym!
 
Hoppas att ni får en lika bra helg som mig, puss!
 
Fille får sätta färg på inlägget, bara för att han är fin.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback