happy

Hej på er! Nu börjar jag äntligen må lite bättre. Idag kunde jag för första gången sen i fredags äta både macka och nyponsoppa till frukost - rekord! Halsen är mycket bättre, låter dock som en åsna som ätit en groda eller något när jag pratar, haha vackert minst sagt.
 
Är hemma från skolan idag med, men ska försöka att göra lite annat än att bara ligga på soffan idag så att jag kan avgöra om jag orkar gå till skolan imorgon. Fick dock inte rida för mamma, arg_tjej_ja..
Men ska gå ner till stallet och borsta och pyssla med baggis samt fotografera lite b-ponny täcken som jag ska sälja, lär ju inte köpa någon mer b-ponny förhoppningsvis.
 
Är så glad över att må bättre igen, sitter här och ler typ. haha töntigt men sant, hatar verkligen att vara sjuk!
Pekar fuck you åt soffan och säger hej till mina älskade ridbyxor. Nu ska jag gå ner till stallet, pusspuss!
 
mitt hår får stå för bilden, eller mitt gamla hår. Har ju klippt av det, dumt av mig, gillar inte kort hår, om någon ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback