Halsfluss

Jag är fortfarande sjuk och lär väll va det ett bra tag till, igår trodde jag inte att halsen kunde bli värre men jodå den fortsätter att överraska! Var på vårdcentralen förut i dag och tog lite prover, som visade att jag hade halsfluss vilket jag trodde. Så nu har jag fått penicillin som jag ska äta i 10 dagar. Bäst att det hjälper fort för på soffan tänker jag inte spendera många dagar till.

Jag kan knappt svälja vatten (får tvinga ner det) så kommer dom med såna här stora tabletter. Hallå vad är felet? Som att det inte redan är otrevligt att svälja tabletter, nej då ska dom va stora som hus med.. Förberedde mig länge för att få ner två gulliga tabletter, så nu är jag ganska stolt. Ska fortsätta ligga på soffan och försöka sova nu, pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback