visste ni att..


* Jag är helt beroende utav min mobil, skulle få det jobbigt utan den en dag.

* Av någon anledning så köper jag ofta nya schabrak även fast jag inte behöver fler, älskar schabrak!

* Jag tycker att det är roligare att rida storhäst än ponny, även fast Fille också är väldigt rolig att rida!

* Jag räknar alltid hur många timmar jag kommer sova innan jag somnar, ALLTID. haha!

* Fille är den häst som har gett mig mest självförtroende och fått mig att tro att jag kan, trots att han är en utav de hästar som var minst riden när vi köpte honom.

* Jag är inte höjdrädd, utan tycker att det roligt att hoppa högre!

* Jag tycker det är roligt att träffa nya människor och är inte speciellt blyg eller svår att prata med!

* Jag har väldigt lätt för att skratta.

* Jag tycker om att läsa andras bloggar och följer väldigt många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback