Kvällens hoppträning

Ååååh ponnyn är verkligen så jäkla grym!! Skulle kunna skriva en hur lång text som helst om hur underbar, bäst och grym han är men jag antar att ingen har lust att läsa det.
Kort sagt, träningen gick verkligen JÄTTEJÄTTE bra!

Hittade rätt tempo, kontrollerat och med trycket bakifrån. Allt flöt på helt perfekt, jag kunde bara sitta still och inverka med små hjälper medan han letade efter nästa hinder hela tiden, skuttade runt en lång 125-130cm bana på 15 språng (första gången vi hoppar en så hög bana också!) lätt som en plätt.
Ler fortfarande, haha!

Inte nog med det så berömde även Fia mig för att han blivit så himla fin nu, han öppnar upp bakbenen mer, är mycket lydigare och rundare i galoppen nu. Super roligt att höra att även hon ser skillnaden som jag känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback