fredag

Veckorna går så himla fort, helg igen, vilket jag inte klagar på! Fysik provet som vi skrev idag kändes bättre än förväntat, fysik är inte mitt bästa ämne men det här provet kändes som det gick bra :D

Eftermiddagen och kvällen har spenderats i stallet hos mina fyrbenta älsklingar, fille fick springa av sig i skogen och alkis fick galoppträna ute i skogen i över en timme. Finns inget bättre än att galoppera ute på skogsvägarna och bara släppa allt annat ur tankarna!

Förövrigt så har jag följt resultaten från Baltic under dagen och vill inget hellre än att vara 16 år så att jag också kunde vara där och tävla, frustrerade minst sagt.. Menmen, får hålla tummarna för kompisarna som är där och tävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback