whatever you choose to do, be sure it makes you happy

Hej på er! Nu var det ett par dagar sedan jag skrev här sist och jag har gjort en himla massa roligt under den tiden och bara inte orkat starta datorn för att blogga.
 
Har firat jul med släkten, ätit god mat och fått precis det jag önskat mig i julklapp, kan det bli bättre?!
Har varit med mina fina vänner, juldagen innebar krogen och så sent som halv 6 på morgonen kom vi hem till Linda, sova är onödigt.
På annandagen åkte mamma och jag till Sharpman för att kolla deras mellandagsrea, som sög. Men Coco fick ett super fint träns av mamma i julklapp och jag köpte en huva till ett av mina tävlingsschabrak.
 
Ridmässigt så har jag äntligen börjat rida Baggis igen efter hennes tre veckor med vila. Något som jag har sett fram emot, att rida min galna lilla häst <3
 
Coco rids för fullt och eftersom vädret suger får vi åka till ridhuset varje dag för att kunna göra något annat än att skritta, så det blir mycket åka men tur att mamma är bäst och kör flera gånger om dagen för att alla hästar ska bli ridna.
 
Nu ska jag se film, älskar att ha lov, pusshej.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback