lördagsmys i ridhuset

Lastade in Coco i transporten och åkte till ridhuset. Hoppade henne för tredje gången idag och det känns bara bättre och bättre för varje gång!
Hittar fler knappar och även om hon fortfarande är stark så börjar hon bli mycket mer lösgjord i sidorna vilket underlättar.
Tror även att hon kommer bli mindre stark i handen när hon blir starkare i kroppen ju mer hon blir riden och orkar bära sig bättre själv, så det försvinner nog med tiden blandat med att hon blir lydigare.
 
Jag tycker att hon har en perfekt inställning till hinder (bjuder utan att bli het och springig utan bibehåller rytmen) och så verkar hon älska att hoppa - spetsar öronen framåt när jag styr på ett hinder :)
 
Nej, den här hästen tycker jag om!
 
För ovanlighetens skull fick jag Linda att ta på sig stall kläder och följa med till ridhuset för att fota samt filma under ridpasset, så inom några dagar kommer fler bilder samt film upp här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback