tävling - Kinda

1m: 0+0fel och en tredje placering
Klockren runda och alkis kändes fin, hoppade dock lite spänt. Men det var första gången han hoppade ute i år och det blir ganska stor skillnad från inomhus och han är en liten tönt :')

110cm 0+0fel och en andra placering
Super runda även här och nu hoppade han inte alls spänt utan mycket rundare språng. Rundan var väldigt rytmisk och alkis verkade trivas med att galoppera på nu när det blir lite större ytor utomhus!
Våran bästa 110 runda tror jag nog, och även våran första placering i 110!

Är jätte nöjd med rundorna och med alkis idag, han sköter sig bara bättre och bättre inne på tävlingsbanorna och blir bara finare och finare. Blir spännande att se vart tiden tar oss!

Tyvärr så filmade inte mamma rundorna då hon hade fullt upp med att hjälpa min syster inne på framridningen som startade straxt efter mig, men bästa Ida var med och fotade några super fina bilder!

min fina stjärna ♥






Kommentarer
Postat av: Linda

ni är så duktiga :D visste att alkis va en liten fille han med ;) gryyymt!! <3

2012-04-30 @ 10:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback