dagen

Har haft fullt upp hela dagen idag!
Skola till 2 då jag gick ifrån för att gå till tandläkaren (typ mitt andra hem, känns det som..)
Drog ut en tand, så nu har jag fyra "hål" i munnen. ASSSSS JOOOOOBBIGT!
Tar typ 100 år att äta eftersom jag inte kan tugga ordentligt och aa ni fattar ;)

Pluggade lite matte (har prov i morgon..) i väntan på att bedövningen skulle släppa.
Vid halv 6 typ, rullade jag ner till stallet.
Longerade en väääääldigt fiiiin ponny i pessoaselen 30min, snacka om att han (Fille) va underbar idag!

Alkis red jag på ridbanan, markarbete med lite gymnastikhoppning.
Han gick också rikigt bra.
Fick kämpa lite för att få loss honom i vänstersidan, MEN vad fin han blev när jag travade av honom!!

Travhoppade ett räcke på volt i båda varven (bom ca 2m till ett räcke), skuttade även över en studs ett antal gånger.
Älskar när man känner hur han verkligen hoppar med ryggen!
Satte på slutet ihop en liten bana med räcket, studsen och ett hinder på långsidan.

Kom upp från stallet för ett tag sen, nu duschen och sen sääääääängen!
PUSSSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback