Right now

Har känt mig yr och konstig hela dagen så vid 2 innan våran sista lektion skulle börja tog jag en buss hem, mådde allt annat än bra då.
När jag kom in genom dörren här hemma så blev jag väääääldigt yr och föll ihop på golvet.. tog ett tag innan jag kom upp igen, snacka om konstigt xd

Så nu sitter jag i soffan och ser på tv i hopp om att må bättre snart!


Båda hästaran skulle egentligen behöva gå idag, alkis behöver joggas eftersom han tävlade igår och fille vilade igår.
Men det är nog ingen bra ide att jag ska rida så jag får lösa det på något annat sätt om jag inte blir bättre..

Ska väll fortsätta att kolla på tv och vila nuuuuuuuu, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hanna ta det lugnt för fan!!!!!!

2011-10-03 @ 17:18:23
URL: http://foreverinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback