Resultat-Södertälje

Fredag

L:A(110cm): 4fel
Han va stark och allmänt olydig i början utav banan och fokuserade inte på så mycket annat än att springa framåt och över hindrena. Därför tog han med sig 3a. Efter halva banan ungefär började han sammarbeta och bli riktigt fin! Inte så mycket att säga om rundan då den va bra och han hoppade fint när han chiiiiiillade ner liteeee.

Lördag

MSV:B(120cm): 0+4fel första utanför placering.
Vilken runda!!!!
Det kändes sååååå bra, vi jobbade tillsammans och hittade verkligen rätt tempo och allt redan från början sen flöt det bara på hinder efter hinder och kändes lekande lätt! Va överlycklig när jag kom till omhoppnigen och slarvade därav med bågen till 11an = han får inte upp alla ben tillräckligt. Om man borser från min lilla tabbe där så va rundan så perfekt som den kunde bli!
Snacka om att jag va glad när jag kom ut. :D Sist vi nollade en MSV:B va i Åstorp i typ maj, vilket va ett tag sen.
Men petet va lite retligt då jag hade kommit fyra annars och nu kom första utanför placering (elva) av de 40 starterna.

Söndag

L:A(110cm): 0fel och en fjärde placering!
Han hoppade fint, vi sammarbetade och lekte runt den där banan. Eftersom han är grym så räddar han oss på sista hindret (ett smalhinder) då det blir lite missförstånd. Utöver det så va rundan perfekt. Kändes bra att få en placering också efter oturen i Lördags ;)

MSV:B+5(125cm) GLOBENKVALET: rev lite för många hinder
Herregud va det första jag sa när jag kom ut från banan. Rundan va verkligen H E R R E G U D.
Jag red inte bra, jag red inte som jag brukar göra, jag red inte som jag ska göra, jag red inte alls.
Åkte häst vilket inte funkar när det är tekniskt som fan, högt, stort osv...
Fille är verkligen en kämpe, finns nog ingen som är så snäll eller kanske dum som han är.
Trots att vi kom fel redan på 1an och fortsatte komma fel på nästan alla hinder så forsatte han att hoppa. Han borde inte ha hoppat men det gjorde han. Han ville över hindrena och det enda jag ville va att komma runt den där banan. Jag ville komma i mål och vet inte vad jag tänkte på när jag fortsatte att styra på nästa hinder hela tiden, då jag borde ha räckt upp handen och utgått. Eftersom att jag inte gav honom någon chans att ens hoppa hindrena så fick han det svårt att klara dom på egen hand. Han rev därför ett antal hinder och när vi hade den avslutande trekombinationen kvar blev vi uteslutna på grund av mer än 20 hinderfel.
Den här rundan glömmer vi!!!
Ibland blir det så här fel och det är bara att glömma den här rundan och tänka på alla de andra rundorna i helgen som var riktigt bra!

Fille har varit kunglig hela helgen iaf och verkligen gjort sitt bästa, han är g r y m <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback