stockholm horse show 2011

När vi kom hem vid åtta gick jag direkt ner till stallet för att fodra hästarna, ge dom vatten och mocka lite!
Fille blev helt överlycklig när jag kom, söte :D

Dagen har iaf varit G R Y M som jag tidigare sagt ;)

Började dagen i Globen med att kolla på en rad olika hoppningar, bla ponnyhoppningen och Grand Prix hoppningen (150cm)!
Såg inte bara 1, 2 , 3 eller 4 galet fina hästar, utan ganska många ;)

Efter lunch när hoppningarna var färdiga gick vi på mässan i sådär 4 timmar typ.
Mässan var rätt värdelös tycker jag, fanns inte alls mycket.
MEN det mår ju plånboken bra av iaf. :))
Inget emot mässorna i Falsterbo och Göteborg, dom äger!

Nu till det BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA!!! 
Har provat ut och beställt en ny hjälm, en samshield hjälm! :D
Nu ska den bara skickas från Frankrike SEN kommer deeeeeeeeeen! 
Har tidigare varit lite svag för dessa hjälmar och därför inte provat den förut, men när jag provade en idag så blev jag HELT kär!
Den var dessutom underbart skön :D
TUSEN, TUSEN TACK MAMMA OCH PAPPA, NI ÄR BÄST! <3

Exakt så här kommer min hjälm se ut!


Kommentarer
Postat av: lindis

den var ju faktiskt himla fiiiiin (men slår tyvärr inte en mulberry, hehe) puss!

2011-11-28 @ 18:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback