sunday

Hej på er! :D
Har tillbringat största delen utav min dag på soffan och gjort ingenting för att vila mitt huvud. Har fortfarande huvudvärk men inte alls lika mycket som dagarna innan, så det går iaf åt rätt håll! 

Från klockan 13.00 till 16.30 var mamma, pappa och jag på en handledarutbildning så att jag kan börja övningsköra nu. Haha det kommer nog inte gå så bra, kommer nog dö eller något. Är verkligen sämst på att köra cross, fyrhjuling, lastmaskin osv och bil lär nog inte gå bättre. Spännande lär det bli med andra ord! ;)
Det va jäkligt segt att sitta där i 3 och en halv timme, huvudet gjorde inte bara lite ont och jag har så svårt att koncentrera mig nu när jag har min hjärnskaning. Men det gick iaf..

Nu ska jag slå mig ner på soffan (OVANLIGT) och vila mitt huvud!

Laaaaater / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback