ponnyn fortsätter att leverera!

Fille va minst lika fin idag som igår, han hoppade fint och snäll som han är så ställde han upp och räddade situationerna även när det blev lite fel.
Hoppad första kvalet idag som gick i L:A(110cm).

Hade som inställning att först rida en lugnare grund och sedan lägga upp tempot och satsa fullt ut i omhoppningen, brukar inte rida mot klockan så ofta men idag tänkte jag rida för vinst!

Red en felfri och fin grundomgång och en K A N O N omhoppning, men tyvärr river vi näst sista hindret. Vilket jag tar på mig helt, mitt fel. OM inte den där ***** bommen hade åkt ner hade vi vunnit..
Snabbaste tiden utav de felfria ekipagen.

Men man måste chansa för att vinna och gör man inta allt rätt som går det inte hela vägen. Chansar man inte så kan man inte heller vinna.

Fick ändå en placering, en 16de placering utav de ca 80 starterna!

två placeringar på två dagar utav två möjliga :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback