Lördag

Hej på er!
Har precis gjort dagens ansträngning genom att vara på en lokal ponny tävling bara 10min ifrån oss för att kolla på när Ollie (våran gamla c-ponny som vi sålde för några månader sedan) tävlade med sin nya lilla ryttare Hanna. Gasen i botten och vinst blev det ;)
Haha dom är för söta. :D
(bilden är från idag)


Nu till något mycket tråkigare.. Mitt huvud är fortfarande lika dåligt, så nu ska jag fortsätta den här lördagen med att ligga på soffan och göra ingenting.
Börjar bli riktigt less på min hjärnskakning nu..

Hoppas att ni får en bra lördag! :D


Kommentarer
Postat av: Nannin

Hallå! Låter inget vidare med ditt huvud... Tänker på dig och tycker synd om dig!!! Hoppas du känner dig bättre snart! KRAM KRAM

2011-11-12 @ 16:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback