hjärnskakning

Efter omkull ridningen med alkis förra lördagen har jag haft en lättare hjärnskakning, som jag försökt ignorera. Har inte tid med hjärnskakning och att chilla omkring och inte göra något. ;) 

Har ätit 72625317198937 värktabletter för att klara av helgens tävling i 4 dagar och aa hjärnskakningen blev inte direkt bättre utav att tävla och hålla på.

Så idag tvingade mamma mig att åka och kolla upp det och så har jag även fått akupunktur i nacken då den gör ganskaaaaaa ont! 

Så nu är nacken bättre och huvudet lika dåligt.. f r a m s t e g! 
Blir värre när jag är i skolan och ska försöka koncentrera mig, det går bara inte.
Men vi har 3 (!) prov den här veckan och glosor osv.. så vi får väll se hur det ska gå!
Så ingen ridning nu på några dagar, tills huvudet blivit bättre och jag lyckats övertala mamma att jag kan rida ändå :D
Ida är iallafall världs bäst och ska rida hästarna i morgon, vad skulle jag göra utan dig, babe!

Lateeeeer / H  


Kommentarer
Postat av: idafagberg

det är lugnt bästavän!

2011-11-08 @ 20:32:05
URL: http://idafagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback