Fredag

Mitt huvud har blivit sämre och nacken värker söööööönder..
Så mina dagar är inte så intressanta, växlar mellan att ligga på soffan och i sängen med en vetekudde på nacken.

Dagens anstängning blev att lyssna och kolla, när kilopraktorn var här i morse för att ta en titt på Alkis igen efter våran omkull ridning.
Han va betydligt bättre nu! :D
Några spänningar kvar i rygg och nacke, men i övrigt va han fin!
Så nu kan han börja gå för fullt igen och sedan börja hoppa om allt känns som vanligt. :)
Alkis har fått ta det lugnt nu efter omkullridningen, gått lite lätt i skogen och även vilat endel för att läka sträckningarna. Men nu är han troligtvis fit for fight igen!

Nu gäller det bara att JAG blir bra också. Vilavilavila och lite mer vila så ska nog mitt huvud ge med sig ;)

min fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback