bästbästbäst

Idag hoppade vi en L:A+5(115cm), andra kvalet!

Fille va v ä l d i g t fin, jag red som jag skulle och planerat = det gick bra.

Felfri runda som gav en sjunde placering utav de 70 starterna! :D

Och nu är vi klara inför morgondagens final! 
De 20 bästa utav de 70 starterna går till finalen.

Fille och jag har under de här två kvalen när man räknat ihop placeringarna, varit andra bästa ekipaget och får därför starta näst sist i finalen. 

Nu ska jag rida likadant i morgon, hjälpa fille i alla lägen och samarbeta med honom igenom hela banan.


I mina ögon är du världens bästa och det kommer du alltid att vara <3



Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till i finalen! :D

2011-11-05 @ 21:25:52
URL: http://hasteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback