Min helg

Har varit sämst uppdatering här.. Men min helg har varit fullspäckad!

I fredags hade jag fullt upp med hästarna och att rida dom, sen på kvällen kom ida hit och sov över här.

På lördag förmiddag red vi två ut en lång sväng med Alkis och Fille + att jag även red Ollie ett markarbetspass på ridbanan!
På eftermiddagen åkte jag till Linda för att spendera valborg tillsammans med henne och agnes. Vi fixade i ordning oss, dampade och drog sedan ut!

Sov över hos Linda och nästan hela tiden sen jag kom hem har jag tillbringat i stallet och ridit mina fina hezztar!
Fille va så sjukt fin idag så det går inte att beskriva! Han har blivit dressyr ponny, hoppade honom även lite inför tävlingen i veckan (Gotland!) och han kändes verkligen super!  

Så aa ni fattar nog att datan har fått ligga lite åt sidan i helgen, men nu är jag tbx ;)

Lite bildss från gårdagen!  










Kommentarer
Postat av: lindis

haha blää, men puss ändå <3<3

2011-05-05 @ 07:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback