Tyska plugg nästa..

Kom precis in från stallet där jag har tillbringat hela morgonen. Fille skulle vila idag eftersom att kilopraktorn va här så honom borsta jag bara :)

Alkis red jag på ridbanan (som va perfekt att rida på nu) Han va väldigt fiiiin!!
Började med att bara rida fram och sen trava lite över ett par bommar på volt. Jobbade sedan lite galopparbete med mycket små volter och tempoväxlingar. Fortsatte med att travhoppa ett litet kryss på långsidan och landa i galopp ett par gånger. Innan jag travade av honom tog jag krysset i galopp och gjorde halt efter så fort som möjligt ett par gånger tills han lyssnade direkt på halten :) 
Han va så mjuk och fin när jag travade av ! :D 

Nu ska jag hämta tyska böckerna och dyka ner i dom för att lära mig lite inte intressanta ord osv..
Känns inte så lockande. MEN JAG MÅSTE!  



Pusshejj!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback