Tävlingsresultat!

L:A (110cm): 0+0fel kom 2a! ;) Han va skiiiit fin verkligen, inget att klaga på direkt :)

L:A (lagklassen): Jag startade sist i laget, vilket innebar att om dom andra tre (elin, martina och ida) inte va nolla så va jag tvungen att vara nolla för att vi skulle gå till omhoppningen. Och Elin fick ett litet skit pet och dom andra två va nolla. drömläge för mig ju.... Hahah! jag va nervös som en griiiiis.. Men fille va S J U K T jävla fin :D satte nollan!! Har nog aldrig blivit så glad över en nolla i L:A haha typ låg på halsen på honom hela vägen ut.

Då va vi alltså klara för omhoppning. I omhoppningen va Elin i sista hindret och det åkte ner likadant för Martina, båda dom hade jääääääääätte snabba tider men tyvärr inte turen på deras sidor.. Ida va nolla i omhoppningen.
Fille kändes lite trött (vilket är ganska förståligt efter två hela klasser redan) så vi rev andra hindret i omhoppningen, eftersom att redan elin och martina hade två snabba tider med 4 fel så gick jag ut. onödigt att slita på honom och hoppa vidare om ändå inte resultatet skulle räknas. 

Så vi slutade på en tredje plats med laget! :D

Bilder kommer senare när jag fått in dom i datan, ni får vänta lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback