Sluta tidigt, tummen upp på det!

Hejsvej!! jag är såååååååååååhääääääär glad :D haha egentligen har jag ingen anledning till varför eller jo lite ;) har bara två lektioner i morgon, studiedag både måndag och tisdag, hur underbaaaaaaaaaaaart??!! :D
Så det känns som det är helg typ nu x)

Och så slutade jag 12 idag, haha super skönt verkligen! Mamma hämtade upp mig i skolan och så åkte vi iväg och åt lunch. Gick sedan ut till stallet direkt.

Red först Alkis i skogen, han va super mysig! Gjorde mycket tempoväxlingar med så lite hjälper som möjligt, han lyssnar såååå bra!
Fille fick också gå i skogen, red med Elin och Johanna. det tyckte fille va roligt!  Vi klättrade även, bra träning :)

Nu kollar jag på Sveriges värsta bilförare. hahah jag döööööööööör, det är så sjukt x)
Ska kolla vidare på tvn :P

Senare i kväll kommer en bildbomb på finaste killen (Alkis) <3

Pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback