Kan det inte bara vara påsklov nu?!

Som ni kanske förstår så VILL jag verkligen ha lov nu, haha typ 1 vecka sen vi hade det, men ändå!!

Skolan skulle inte vara alls så hemsk om vi inte hade så grymt mkt läxor, jag gillar inte läxor. speciellt inte prov och inte i matte, som jag har i morgon... Aja nu pratar vi inte mer om det tråkiga ;)

Idag fick Alkis vila. I morgon är det hoppträning på honom, vilket ska bli jätte roligt!! :D

Fille och jag gick/sprang en promenad på 45 min idag. Han gick som en snigel.. Åhh han ska alltid gå så jävla sakta, han är verkligen inte rolig att gå med.. får liksom dra honom fram xd 

Men vi tränade på att LYSSNA framåt på mig och att inte gå och såsa, på slutet gick han bredvid mig och inte bakom = STOR framgång! Jag sprang och han trava även lite för att träna på att växla lite gångarter och lyssna framåt direkt, lite tempoväxlingar typ ;) 

Tror att det är bara att bara göra något från marken (gå promenad) med honom kanske en gång i veckan istället för att vila just för att han ska lyssna bättre på mig :) 



BÄSTA <3
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback