JA jag är klumpig..

Började dagen med att glömma min mobil hemma, HUR SMART???!! klumpigt värre.. det gjorde att skoldagen verkligen blev ett helvete xd Åhh vad sur jag blev, över en liten mobil men den är ganska grym <3

Slutade iallafall tidigt idag, och kom hem ganska tidigt (yy
Har ridit båda, fixat stallet och mockat.

Alkis fick gå en runda i skogen, Pigg och väldigt glad men fin :)

Fille red jag på ridbanan, lösgörande arbete och i låg form. Han har verkligen blivit fin på marken nu!! Red över en cavalleti i trav på volt och en cavalleti i galopp på långsidan. Gillar att göra lite omväxlande saker i markarbetet och ta hjälp av lite bommar och sånt, Fille blir framförallt mycket mjukare av det! :)
Han va super fin idag!!


Nu ska jag plugga tyska, yeyyyyy vad underbart!!! det bästa som finns, KÄRLEK till tyska....




Pusshejj!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback