Inte en minut över!

Den här dagen har verkligen gått fort! Har inte suttit många sekunder på ruuumpan.. Men vad gör man inte för att gå upp tidigt på sin studiedag och åka till tandläkaren i stan för att snacka tandställning... Intressant ju?!
Nej! Det va inte så roligt.. 
När jag va klar hos tandläkaren så fick jag mer än en timme över innan tåget hem gick så jag passade på att gå en sväng på stan och shoppa lite nytt ;)

När jag kom hem åt jag lite lunch och knallade sedan vidare ner till stallet i det underbara vädret! <3

Hoppade Alkis på ridbanan, perfekt underlag där nu!! Byggde upp tre enkel hinder (en oxer och två räcken) lite utspritt med några långa distanser och snett igenom. Han va stark och hopp glad i början vilket resulterade i att det gick en aning fort och att han släppte ner ett ben ibland.. Men mot slutet när jag gjort mycket halter blev han mera lyhörd och riktigt fin!

Fille körde jag i pessoaselen ca 45 min. Han har lärt sig vad jag vill att han ska göra nu ;) Fick jobba lite extra med galopparbetet då han inte riktigt ville galoppera framåt utan i lååååååångsamt tempo.. Men fin blev han på slutet :)

Har precis fikat lite, btw jag älskar att fika (a) fast vem gör inte det??
Nu ska jag ta fram dom älskade tyska böckerna och plugga.. 




Du är bra fin!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback