Helg <3

Kom nyss hem från skolan, började inte förens vid 12 idag vilket är riktigt skönt :P inte för att det blev någon jätte sovmorgon eftersom att jag longerade båda hästarna i pessoaselen på morgonen, men ändå sköööööönt! men istället slutade vi halv 4, lite mindre roligt på en fredag menmen, HELG nu iallafall! (yy

Alkis gick väldigt bra när jag longerade, han är så uppmärksam på vad jag säger så det är så enkelt att göra saker från backen med honom. Duktig liten skit det :)

Fille gick också jätte bra! dock va han väldigt pigg och busig vilket resulterade i att han gick omkull :// tydligen va det väldigt roligt att bli longerad att han va tvungen att dra till med värsta spelet.. Hoppas bara att han inte gjorde illa sig  :( lite typiskt nu innan tävlingen.. Och när han verkligen har känts så mjuk och fin, men då så måste han självklart gå omkull :/ Jag får känna efter hur det känns på framridningen i morgon och om han känns som vanligt. Men det såg ut att gå bra iallafall.

Nu ska jag gå ner till stallet, packa och smörja sakerna inför tävlingen och pyssla om fille, knoppa honom och tvätta hans urrrrrrrrr smutsiga svans så att han blir fiiiiiiin till i morgon ;)





Pusshejjj! 


Kommentarer
Postat av: Nannin

Ett STORT lycka till på tävlingen i morgon!!!!!!! Kram

2011-03-04 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback