GRYM uppdatering va de här jaaaa!!!

Jag har inte hunnit blogga :( får typ ångest, haha men nuuuuuuuu :D

I går (fredag) gjorde jag stallet och red på morgonen innan skolan eftersom vi hade sovmorgon till 12, sen efter skolan åkte jag till stan med Ida och shoppa lite kläder och smink. Sov även hos den muppen tills idag (Lördag) så det är helt enkelt hennes fel att jag inte uppdaterat.. inte sneeel tjej det ;)

Har precis kollat på melodifestivalen, Hade inte direkt någon som jag "hejade på"men eric är ju sjukt snyyyygg iallafall (aa
Tyckte ni att rätt låt vann? ;) 

Annars har det inte hänt så mycket, eller i fredags va kilopraktorn hemma hos oss och kollade igenom fille nu. tänkte att det va lika bra att ta det nu när han tävlat, gått omkull en gång och kommit igång igen för att checka av det lite. Inget märkvärdigt med honom, lite i vänster sida bara men han trodde det va sen han gick omkull (han landade på vänster sidan då) men annars va han fin som en geeeeeeeet ;) 


GLADA va vi här ja!!




 

Kommentarer
Postat av: lindis

lägg upp filmerna då :D <3

2011-03-13 @ 10:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback