Fix inför tävlingen!

Slapp dag i skolan idag, en liten najjjsig lektion bara = underbart!!

Gick ner till stallet när jag kom hem vid 3.

Tog in Alkis för en ridtur och såg att han tappat en sko.. Ahhhhhaaa vad onödigt.. Så han fick tyvärr vila idag! 

Fille skulle vila inför tävlingen (han brukar vila dagen innan), red igenom honom ordentligt i går istället. 

Men istället hjälpte jag syster att rida en häst så jag red ut på Storm med Elin bästa Andersson :) 


Nu står Fille knoppad och i ordning fixad i boxen och käkar höööö ;) Alla saker är rengjorda och packade, färdigt för att åka helt enkelt :) Kommer nog ha den smutsigaste hästen på tävlingen i morgon... sjukt smutsig är han eftersom han ska rulla sig i den värsta leran ALLTID! tur att han är söt iaf ;) 


 
Ska duscha, ta fram mina kläder inför tävlingen och sen sooooova. ska åka från stallet 05.45 i morgon. FAAAAAN vad mysigt... :D


Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: lindis

lycka till plutten :D <3

2011-03-25 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback