Bästa dagen på vääääääldigt länge!

Tävlingen idag gick SUPER BRA verkligen!

Munsboro Fingleton <3

Hoppade först en L:B (1m) Resultat: 0+0fel, första utanför placering (5a)!
Grundomgången kändes ganska bra, han va lite stark och olydig, jag satte heller inte upp det perfekta tempot som han behöver för att få snurr på galoppen och få dom där fina sprången. vilket resulterade i att han blev lite som en seg banan i omhoppningen. Aja, första starten sen början av november! felfria va vi iallafall och han va väldigt positiv och "sökte" hindrena (yy

Sen hoppade vi en L:A (110cm) Resultat: 0+0fel och vi vann! :D 
Åhhh vad fin han va! :´) BÄSTA LA RUNDAN SOM VI NÅGONSIN GJORT! Fick jätte bra flyt redan på första hindret och sen bara fortsatte det, satte upp ett jätte bra tempo och han hoppade kanon! Kunde till och med svänga honom i omhoppningen och hålla samma tempo, förrut har han inte varit stark nog för att orka med det, utan då har det bara blivit fel. så det känns himla bra!! :D
Min tredje vinst på honom tror jag, brukar oftast komma typ 3a xd

Därför är jag inte bara liiite mega HAPPY nu ;D

Underbart att vara igång och tävla igen!

Lite bilder från dagen hääääär neeeere :)

Prisutdelningen :)



Haha, jag gjorde värsta minen typ, och den får ni inte se (aa åt systers pojkvän, som bara skulle vara i vägen xd



Haha söööööt.



Världens finaste <3



Pusssshejj!

Kommentarer
Postat av: Lindis

Så fina ni är :D GRATTIS!! <3

2011-03-06 @ 08:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback