rida, packa, tvätta osv.

Sov hos Linda i natt, mamma hämtade mig vid 11.
Sen dess har jag tillbringat min tid i stallet.

Alkis är riden i skogen, han blev väldigt glad när han äntligen fick galoppera!
Fille har jag ridit markarbete på i paddoken. Han gick bra ungefär sista 15 minuterna när han fått dryga av sig! Sjukt stark i början av ridpasset. Red även över två bommar med 21m emellan, där jag växlade mellan att rida på 5 och 6 galoppsprång, fick göra halt emellan i början för att få honom uppmärksam på mig!

Har även packat och smörjt all Filles utrustning så det är bara mina saker kvar och Filles mat ;)

Nu är det ner till stallet igen som gäller, tvätta Fille innan maaaaaaten!



Laaaaaaater / H





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback