Måndag

Sitter i soffan och kollar på Johan Falk med familjen, är verkligen sjukt seeeeeg idag. Har varit flumig hela dagen, tror att jag är trött!

Har iallafall ridit min fina ponny i skogen idag, med syster och Ida.

Alkis har jag borstat lääääääänge och så har hovslagaren varit här och fixat så att han har fyra skor nu, GREEEEEAAAAT!
Men eftersom alkis inte är speciellt lugn av sig i hagen och överallt så har hoven gått sönder ganska mycket på bara den korta tiden som han varit utan skon + att han är så otroligt ömfotad.
Så jag får känna efter när jag skrittar honom lite i morgon så att allt känns som vanligt.
Hoppas verkligen att det gör det, vill mer än mest börja rida honom igen nu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback